Дитячо - юнацька футбольна ліга України

Підготовка юних футболістів.

 

Футбольні школи малоефективні і необхідні принципові , докорінні зміни в системі дитячого футболу . Система декларує головною метою роботи - підготовку Гравця для кар'єри в професійному футболі. Але ця Мета найчастіше не досягається, так як постановка і вирішення етапних завдань , здійснюються через командно- змагальний метод підготовки. Футбол для дітей повинен бути джерелом радості від прояву якостей. Окремий Гравець як би « розчиняється » в « складі команди » , його індивідуальні якості та здібності губляться в « узагальненої » , командної підготовці . І в будь-якому випадку , індивідуальні здібності , не розвиваються окремо і цілеспрямовано. У наявності розбіжність , між декларованою Метою і шляхами її досягнення. Говориться про підготовку Гравця , а займаються підготовкою КОМАНДИ .
         У дитячому та юнацькому футболі можна виділити наступні фактори заважають якісній підготовці резервів в рамках діючої Системи .
1. Командно- змагальний метод підготовки резервів
2. Відсутність відповідальності дитячого тренера та адміністрації спортивної школи за кінцевий результат.
3. Оцінка роботи дитячого тренера та адміністрації футбольних шкіл залежно від результатів участі у змаганнях без прив'язки до кінцевого результату - підготовки кваліфікованого професійного футболіста
4. Неправильна оцінка роботи дитячого тренера та адміністрації футбольних шкіл «тягне » за собою перекіс у підготовці молодих футболістів. Пріоритет віддається відбору за фізичними якостями і відпрацюванні командних взаємодій на шкоду технічної та тактичної підготовки .
5. Відсутність системи по цілеспрямованої підготовки тренерських кадрів в юнацький футбол зі спеціальністю - дитячий тренер
6. Відсутність мотивації ( моральної та матеріальної ) дитячого тренера в кінцевих результатах своєї роботи
7. Втрати обдарованих футболістів на перехідному періоді з юнацького футболу в професійний
8. Кількісне збільшення випускників футбольних шкіл не супроводжується поліпшенням якості підготовки
9. Відсутня мотивація тренерського складу в творчому зростанні , постійному оновленні знань
10. Відсутність у тренерів перспектив кар'єрного росту ( підвищення рівня престижності місця роботи ) залежно від якості кінцевого результату роботи з вихованцями
11. Занадто довгий часовий розрив між початком і закінченням роботи тренера з вихованцем в одних випадках , часта зміна учнів у тренера дітей і втрата контакту з ними в процесі зміни , в інших ситуаціях.
12. Відсутність правильно збудованих взаємин дитячий тренер - Батьки гравця
 З першого погляду на перелічені фактори стає ясним що необхідний пошук нових шляхів підготовки резервів для професійного футболу . Дитячий футбол потребує реформування.
Одним з можливих напрямків вдосконалення підготовки резервів для професійного футболу може стати створення ефективних педагогічних технологій на базі індивідуально - групового методу навчання , розвитку та виховання молодих футболістів. Футбол для дітей , участь у змаганнях є способом прояву в грі умінь і навичок створених в тренувальній роботі . У цьому напрямку і працює Проект « Індивідуальна підготовка юних футболістів». При усвідомленні всій необхідності організаційної перебудови і реформи в дитячо- юнацькому футболі Росії , ми повинні розуміти , що кожен юний футболіст не може чекати , коли ці зміни настануть . Дитині потрібні якісні та професійні тренування вже зараз , а не в можливому світлому майбутньому. Згаяний сьогодні може стати перешкодою в його професійній кар'єрі. Значить завдання дорослих ( Батьків , дитячих тренерів , футбольних адміністраторів ) не чекати змін, а активно допомагати дітям вирішили пов'язати своє життя з футболом. Сподіваюся даний сайт і інші інтернет ресурси Проекту , допоможуть бажаючим у цій благородній справі .

Ukrainian English French German Italian Russian Spanish

Огляд матчів

дк 5