Определены места финальных турниров чемпионатов ДЮФЛУ сезона 2016/2017 г.

Футбол для 9-річних частина 4

 

 

 

Один проти одного (1: 1)

 

атака

 

Гравці світового класу відрізняються тим, що вони мають у своєму розпорядженні чудовим дриблінгом (1: 1) і завдяки цьому можуть обіграти одного або навіть кілька супротивників. Фінтами, обманними рухами корпусу, змінами напрямку руху і темпу вони непередбачувані для своїх супротивників і часто вирішують результат важливих ігор. Ці геніальні гравці створюють багатогранність в сучасному футболі!

 

Основами для успішного атакуючого єдиноборства 1: 1 є:

 

  • Володіти фінтами і набором можливих дій, приймати рішення по ситуації і успішно застосовувати відповідну дію

  • Володіння базовою технікою, також враховуючи дефіцит місця і часу у відповідному темпі

  • Хороша координаційна та попередня фізична підготовка

  • Здібності наполягти на своєму. Впевненість в собі. Менталітет переможця.

 

Вирішальним фактором для вибору фінта є позиція, з якої атакує захисник. Ми відрізняємо 4 можливі позиції атакуючого захисника:

 

Нападник знаходиться поруч із захисником.

Нападник фронтально атакується захисником.

Захисник знаходиться за спиною у нападника

 

Найважливіші тренерські оцінки:

 

  • Підбадьорювати гравців до дриблінгу!

  • рішучість

  • Статура гравців

  • (Постава, зібраність, стабільність).

  • контроль м'яча

  • Ведення м'яча у вузькому просторі

  • Темп, напрям, позиція, розрахунок часу

  • фінти

  • Противник (позиція)

  • подальше дію

  • Перемикання після втрати м'яча

 

Методичне побудова:


Ступінь 1:

Вивчення елементарних рухів: маятник, котити м'яч назад підошвою ступні, проброс, Откідка м'яча в сторону ...

Ступінь 2:

Перетворення елементарних рухів в маршрут дриблінгу або проти пасивних, напівактивна або також активних противників за допомогою внутрішньої, зовнішньої сторони стопи або підйому стопи)

Методичне побудова:


Ступінь 1:

Вивчення елементарних рухів: маятник, котити м'яч назад підошвою ступні, проброс, Откідка м'яча в сторону ...

Ступінь 2:

Перетворення елементарних рухів в маршрут дриблінгу або проти пасивних, напівактивна або також активних противників за допомогою внутрішньої, зовнішньої сторони стопи або підйому стопи)

Ступінь 3:

Перетворення в ігрові форми. Піратська гра: "Перетнути річку".

Потрібно пройти дриблінгом з м'ячем через річку (середню зону), на якій знаходяться гравці-пірати.

 

 

Один проти одного (1: 1)

оборона

Метою є забрати м'яч. При цьому важливу роль відіграє правильне технічно-тактичну поведінку вже у самих маленьких дітей. Гравці повинні вчитися тоді атакувати, коли м'яч вільний! Непотрібні порушення призводять тільки до небезпечних стандартним ситуацій!

Правило на замітку:

«Не піддавайся на виверти!"


Найважливіші тренерські оцінки:

  • Зменшити дистанцію до нападаючого вибігання назустріч, виграти дистанцію до власних воріт!

  • Своєчасно пригальмувати, чи не перебігти далі, ніж потрібно, сприйняти темп нападника!

  • Зайняти у відповідній ситуації оптимальну захисну позицію!

  • Постава: прагнути до оборонної позиції, зміщеної убік, злегка присісти, центр ваги перенести на подушечки стопи!

  • Концентруватися на м'ячі, не піддаватися фінтам!

  • Спостерігати за противником (напр., Веде він м'яч правою чи лівою ногою)

  • Управління противником:

  • до флангу

  • на свою власну сильну сторону

  • на його більш слабку ногу

  • Блокувати прямий шлях до воріт, загородити шлях всередину поля!

  • У сприятливий момент відокремити супротивника від м'яча!

  • Шукати контакт корпусом з боку, поставити власний корпус між м'ячем і супротивником і тоді в біговій дуелі дати м'ячу піти за межі поля або забрати м'яч!

  • Тільки тоді падати, якщо по-іншому вже не можна!

  • Рішучість, воля, противник не повинен мене пройти!

  • Негайний перехід в атаку при перехопленні м'яча!


Поради для тренування 1 на 1


  • Тренувати 1 на 1, як це вимагає гра!

  • Краще показати, чим довго і складно пояснювати!

  • Тренуватися систематично з різними варіантами і дуже концентровано!

  • Активно долучати гравців до навчального процесу!

  • Детально ознайомити з основними технічно-тактичними завданнями 1 на 1, при цьому головне - це індивідуально-тактичне навчання (Детальна тренування)!

  • Завжди позитивно формулювати пропозиції щодо покращення!

  • Для кожного гравця пропонувати багато дій (повторень), тренувати маленькі групи, при цьому звертати увагу на правильну фізичне навантаження!

  • Завжди маркувати ігровий простір, приготувати достатню кількість запасних м'ячів!

  • Пам'ятай, що короткі гри у футбол сприяють ігровій радості, ігровому інтелекту, творчості і швидкості дії гравців!

 

Форми організації для тренування 1 проти 1

 

1 проти 1 на дві стійки одних воріт

  • Встановити стійки воріт (ширина 2 м).

  • Два гравці грають 1 на 1 приблизно 30 секунд на ці стійки воріт.

1 проти 1 на двоє воріт

  • Встановити двоє воріт на відстані 25 м з воротарями.

  • Дві однакові за кількістю групи гравців стають один проти одного по діагоналі.

  • Гравці групи A отримують по м'ячу як нападники.

  • A веде м'яч по полю, щоб у дуелі 1 на 1 забити гол.

  • Якщо B відбирає м'яч, він забиває м'яч у протилежні ворота.


Двоє проти одного (2: 1 чисельну більшість / меншість)

послідовність:

  • Захисник дає довгу передачу нападаючому супротивника.

  • Два нападаючих намагаються обіграти захисника і забити гол.

  • Якщо захисник виграє дуель, він робить точний довгий удар на воротаря (червоний). Це гол.

  • Величина ігрового поля: приблизно 25 м x 20 м


Тренування захисника (синій):

  • Передача: високо чи низько, різко, точно, звертати увагу на якість передачі!

  • Спринт вперед (повернення після довгої передачі, супротивника атакувати якомога далі від своїх воріт)

  • Своєчасно пригальмувати, чи не забігти далі, ніж потрібно

  • Тактика: виграти час

  • Ідеальна позиція: якщо можливо, атакувати гравця, який володіє м'ячем, одночасно не дати йому можливість зробити хорошу передачу

  • Постава: зміститися в сторону, злегка зігнуті в колінах, центр ваги на подушечках стопи

  • Відступати назад, зменшити темп, власними фінтами імітувати відбір м'яча

  • Управління: відтісняти гравця з м'ячем до кпаю поля

  • Відбір м'яча: у відповідний момент відокремити гравця, який володіє м'ячем, від м'яча, падати тільки в тому випадку, якщо не можна втриматися на ногах

  • Перехоплення передачі: передбачити

  • Воля: Противник не повинен мене пройти!

  • При перехопленні м'яча: негайне перемикання на атаку, точний довгий удар

Тренування воротаря (синій):

  • Участь у грі

  • Воротар виконує роль центрального захисника (ліберо)

  • Перехоплення передачі: передбачити

  • Один на один

  • тренувати захисника

Тренування нападника (червоний):

  • Швидкий контроль м'яча

  • задати темп

  • Метою є забити гол!

Варіант 1:

Обидва нападників залишаються на своїй стороні

Гравець без м'яча


  • Злегка відбігти вбік, запропонувати себе для передачі гравцеві з м'ячем

  • Відразу після короткого орієнтовного контролю бити м'яч у ворота

Гравець з м'ячем:

  • Зв'язати захисника: рішуче і вузько вести м'яч до воріт

  • Якщо захисник атакує: віддати партнеру точну зручну передачу

  • Якщо захисник не атакує: дриблінг до воріт, пошук можливості для удару по воротах!


Варіант 2:

Вибігання за-за спини партнера - зміна боку поля


Гравець без м'яча:

  • Спринт з-за спини партнера з вибігання вперед

  • При втраті м'яча: негайний перехід до захисту

Гравець з м'ячем:

  • Зв'язати захисника: рішуче і вузько вести м'яч посередині поля до воріт повз захисника

  • Точна передача партнеру на хід

  • Увага на розрахунок часу (офсайт)

  • Удар по воротах: рішучість, холоднокровність

  • При втраті м'яча: негайний перехід до захисту

Троє проти двох (3: 2 чисельну більшість / меншість)

послідовність:

  • Воротар передає м'яч захиснику. Захисник робить довгу передачу нападаючому супротивника.

  • Три нападників намагаються обіграти захисників і забити гол.

  • Якщо захисники виграють дуель, вони роблять точний довгий удар на воротаря (червоний). Це гол. Величина ігрового поля: приблизно 25 м x 20 м


Тренування захисників (сині):

  • Передача: високо чи низько, різко, точно, звертати увагу на якість передачі!

  • Спринт вперед після довгої передачі

  • Противника атакувати якомога далі від своїх воріт

  • Своєчасно пригальмувати, чи не забігати далі, ніж потрібно


1-й захисник:

  • Чинити тиск на гравця, який володіє м'ячем

  • Провокувати помилки, імітувати боротьбу (що здаються атаки)

  • Зайняти оптимальну позицію захисника у відповідній ситуації

  • Постава: зміститися в сторону, злегка зігнуті в колінах, центр ваги на подушечках стопи

  • Воля: Противник не повинен мене пройти!

  • Впливати на гравця, що володіє мячомl

  • Відбір м'яча: в сприятливий момент забрати м'яч у супротивника

  • При поперечної передачі: зміна завдання та підтримка партнера

  • При перехопленні м'яча: перемикання на напад, точний довгий удар


2-й захисник:

  • Підтримка партнера!

  • Зайняти позицію ззаду зі зміщенням в сторону (приблизно на 5-8 м)

  • Підказувати партнеру вигуками і закликати до дії!

  • Тримати в полі зору м'яч, власника м'яча, нападника, власну позицію і партнерів!

  • Передбачати - перехоплювати передачу у вільну зону!

  • При поперечної передачі - чинити тиск на нападника. Зміна завдань!

  • При перехопленні м'яча: відразу перемикання на атаку, точний довгий удар


Тренування нападників (червоні):

  • Швидкий дриблінг з м'ячем

  • задати темп

  • Метою є вдарити по воротах!

Варіант 1:

Дриблінг - гра в стінку - передача у вільну зону - переміщення гри на іншу зону

Гравець без м'яча:

  • Зв'язати 2-го захисника

  • Грати у всю ширину поля

  • Залежно від ситуації:

  • стояти осторонь: дриблінг партнера

  • поруч пропонувати себе для гри в стінку

  • пропонувати себе забігом: передача у вільну зону

  • переміщення гри в іншу зону


Гравець з м'ячем:

  • Зв'язати захисника на тій же стороні

  • Рішуче флангом вузько вести м'яч повз захисника в напрямку воріт

  • Залежно від поведінки захисників і партнерів: дриблінг, гра в стінку, передача на хід, переміщення гри в ін. Зону

  • при втраті м'яча одразу переключитися на оборону

Варіант 2:

Вибігання з-за спини партнера - зміна боку поля


Гравець без м'яча:

  • Спринт з-за спини партнера

  • Широко грати по всьому полю

Гравець з м'ячем:

  • Зв'язати захисника на своїй стороні

  • Рішуче і вузько вести м'яч до воріт по середині поля повз захисника

  • Точна передача на хід або рухатися самому

  • Увага на розрахунок часу (офсайт)

  • Удар по воротах: рішучість, холоднокровність

  • При втраті м'яча одразу перемикання на оборону

Чотири проти чотирьох (4: 4)

Гра 4: 4 пропонує численні варіанти «великої» гри з великою кількістю дій, які гарантують гравцям оптимальний прогрес в навчанні.

дві лінії

Ромб

Енергійне відкриття зон після перехоплення м'яча

Гравці повинні вміти розпізнати момент, в якому команда заволодіє м'ячем і після цього так побігти без м'яча, щоб оптимально використовувати ігрове поле в ширину і глибину і одночасно бути готовими для прийняття передачі.


приклад:

Гравець А забирає м'яч після успішного двоєборства 1: 1. Гравець С підключається в напад, він біжить спринтом вперед вглиб поля. Гравець В, який до цього відсовувався тому, відразу перемикається в атаку і також пропонує себе для передачі на фланг і вглиб поля.

 

  • Пізнання основоположних організаційних форм для успішних передач вперед і по діагоналі (трикутник і ромб / дельтоид)


Гравці повинні навчитися займати основоположний порядок на ігровому полі, позиції яких полегшують їм спільну гру у формі передач вперед і по діагоналі. При цьому завжди звертати увагу на те, що гравці займають різні позиції.


приклад:

Гравець з м'ячем повинен знайти партнера для передачі як направо, наліво, так і, якщо можливо, углиб поля.

 

  • Пропозиція себе для передачі / біг без м'яча з прикритою зони

Гравці повинні постійно міняти свої позиції по відношенню до партнера, який володіє м'ячем, і активно пересуватися таким чином, щоб ним могли зробити передачу. Метою є правильно пропонувати себе для передачі / вибігання без м'яча з прикритою зони.

приклад:

Гравець з м'ячем (синій) спочатку не може віддати передачу нікому з партнерів, так як вони прикриті противником. Існує небезпека вступити в дуель 1: 1 на власній половині поля. Тільки завдяки тому, що партнери пропонують себе для передачі / вибігання без м'яча з прикритою зони, вони становяться можливими адресатами для передачі м'яча.

 

  • Відкрити зони - зайняти зони

Гравці повинні навчитися бачити вільні зони при атаці і використовувати їх в потрібний момент.

Приклад.

Центральний нападник відкриває (звільняє) зону в центрі поля. Лівий фланговий гравець розпізнає цю стала вільною зону і використовує її за допомогою спринту за спину свого супротивника. Гравець з м'ячем бачить цю ситуацію і робить довгу діагональну передачу вглиб поля.

  • Пропонувати себе для передачі / вибір позиції у відкритому ігровому побудові

Гравці навчаються вибирати позицію таким чином, щоб їх корпус після прийняття м'яча був розгорнутий у бік ведення гри для забезпечення можливих подальших якісних дій. Також необхідно навчитися пропонувати себе для передачі між ігровими лініями супротивника.

приклад:

Гравець в центрі поля (синій) робить ривок без м'яча, щоб відірватися від свого супротивника. У момент отримання передачі він повинен так розвернутися, щоб мати можливість подивитися вперед і виконати наступне дію (передачу в глибину поля).

  • Зворотній передача -бег без м'яча / пропонувати себе для передачі

Після виконання передачі гравці негайно проводять зрозуміле бігове рух, який розпізнається гравцем, що отримав м'яч, щоб, залежно від ситуації, зробити передачу назад назад або продовжити гру вглиб поля.

Приклад.

Гравець з м'ячем в зоні, позначеній жовтим кольором, бачить, що його партнер, який одержав від нього передачу, потрапив під тиск двох гравців противника, тобто не має можливості для продовження гри. Тому він відходить назад у вільну зону, щоб партнер зміг зробити йому зворотну передачу.

У зоні, позначеній червоним кольором, гравець з м'ячем бачить попереду вільну зону. Він негайно в неї забігає, щоб отримати передачу ..

  • Вибігання з-за спини

Гравці повинні навчитися бачити ситуації для можливого вибігання з-за спини гравця і виконувати ці дії.

приклад:

Гравець А виконує передачу на гравця В і бачить можливість для вибігання вперед з-за спини партнера. Гравець С відкриває зону і гравець D підстраховує.

  • Дриблінг захисника в середню зону

Захисники повинні навчитися активно учавствовать в побудові гри завдяки дриблінгу в середню зону і створювати чисельну більшість.

Приклад.

Центральний захисник (гравець А) веде м'яч дриблінгом в середню зону і створює таким чином чисельну більшість, яка може бути використано в залежності від поведінки противника. Гравець С і гравець D відкривають зони (відкриваються), гравець В також пропонує себе для діагональної переда

чі вглиб поля.

Чотири проти чотирьох

захист

  • Звуження зони - захист центра поля - утворення захисного блоку

Гравці повинні навчитися звужувати зони в обороні допомогою орієнтації на м'яч і організації блоків у захисті, щоб не дати противнику ніякої можливості виробляти контрольоване побудова гри.

приклад:

Чотири гравці (червоні) діють в блоці, орієнтуючись на м'яч, між м'ячем і власними воротами і намагаються при цьому тримати зони в центрі поля як можна вже, щоб не було можливості зіграти м'ячем крізь цей захисний блок. Одночасно, при зміщенні гри в сторону, гравці також повинні своїм блоком вчасно переміститися.

 

  • Передача / прийняття супротивника під опіку від одного гравця до іншого

Захисники повинні навчитися захищати свої зони і повідомляти партнерам про переміщення противника в зонах і виході з них.

Приклад.

Нападник (синій) покидає зону правого захисника (червоний). Цей захисник супроводжує нападника тільки до тих пір, поки його не прийме партнер (синій) під свою опіку.

  • Підстраховка атакується попереду гравця - створення ситуації чисельної більшості поблизу м'яча

Гравці повинні навчитися звужувати зони за атакується партнером, щоб запобігти передачі м'яча крізь захисний блок або швидко чинити тиск на супротивника, якщо їх партнера обіграють.

приклад:

Гравець (червоної), що знаходиться поблизу м'яча, покидає свою позицію і атакує попереду гравця, який володіє м'ячем. У цей момент обидва гравці за ним зсуваються в центр і його підстраховують або намагаються запобігти передачі м'яча вглиб поля. Якщо їх партнера обіграють, вони відразу зможуть атакувати гравця, який володіє м'ячем. Одночасно нападник (червоний) подвоює тиск на супротивника і разом з атакуючим захисником намагається відібрати м'яч у супротивника.

  • спільна атака

Захисники повинні навчитися стратегії, яка їм допоможе разом успішно вирішувати ігрові ситуації в обороні (підстраховка, захисний трикутник, захисна воронка, подвоєння тиску на супротивника).

Приклад.

Гравець (червоний) поблизу м'яча дає сигнал, що він атакує противника з м'ячем. Він при цьому підтримується партнером, який його підстраховує. Інший партнер намагається підтримати відбір м'яча шляхом подвоєння тиску на супротивника.

 

  • Зсув гравців з орієнтацією на місце м'яча

Гравці при грі в обороні повинні навчитися зміщуватися з орієнтацією на рух, щоб звузити зони для атакуючої команди.

приклад:

Захисник (синій) робить передачу з центру на праву сторону ігрового поля. У відповідь на це захищається (червоні) зміщується в напрямку м'яча і покидає зону, далеку від м'яча.

 

  • «Полювання за м'ячем»

Гравці повинні навчитися при втраті м'яча на половині поля противника за допомогою «полювання за м'ячем» негайно знову забрати м'яч.

Приклад.

Гравець С (синій) робить передачу вглиб поля, що призводить до втрати м'яча. Гравець (червоний) перехоплює м'яч, перебуваючи в незручній позиції (спиною до воріт супротивника). Для гравців (синіх) надається оптимальна вихідна ситуація для «полювання за м'ячем». Гравці А, В і С негайно атакують гравця з м'ячем. Гравець D зміщується в бік м'яча.

Ukrainian English French German Italian Russian Spanish

Огляд матчів

FFU2016         Morshinska logo          Logo Wyscout Bianco    drgreen

 talant log    9 1    Brokbiznes logo R     gera logo